onsdag 17 mars 2010

En helt härlig onsdag :)

Snart.........
Mina fina vänner, får jag köra på dessa vägar själv, alldeles själv,haha...
som jag längtar ;) Då Maria å då kära syster då kommer Ni få besök,haha...efter ett tag iaf...
E-center, Ikea, Bns, Hudik...himmel vad jag kommer använda min del av miljöförstörelse fort (inte bra!), men oj vad jag har sparat in på min del av miljön i 33! år, så jag tycker nog att det är lite legitimt att jag oxå får köra lite nu (snart!!!)

Har varit ganska lämpligt på sitt lilla sätt att sitta så här bredvid oxå förstås...
Jag har jue alltid kunna tackat ja t ett glas vin t maten, för jag har jue inte fått köra hem iaf...
Lite bilder från när jag var till Maria för ngn helg sen...som alltid störthärligt, men vet e tusan vad hon ska upp så tidigt för dan efter, jag är jue gammal jag ;)
Här fixar hon lite god mat!
Rostade grönsaker m feta och ruccola, kyckling och en mango chutney sås... Mums!

Många timmar senare och på väg ut i Gefles nattliv,haha...
Det var det minst "otäcka" kort jag hade till offentligheten, resten gömmer jag väl, till äldre dar *skratt*

Idag har jag varit på riskettan på körskolan...en föreläsning en hel fm om droger, trötthet etc. i trafiken....Inget nytt eg. men bra att få en väckarklocka...
.................................
Imorgon och några dar framöver, Fune igen...Tjoho!!! Skojsigt som tusan :)
..................................
Ja just det, idag har vi haft full huggning m barn här, Oliver fick m sig en kompis hem å Saga lyckades plocka hit 2 tjejkompisar idag...lite rörigt, men vad underbart det är att de har vänner...vore värre om de inte hade ngn att "plocka" med hem...
Jag fjäskade lite "baraföratt", så efter maten så åt vi varm kladdkaka m glass....
...........................................
Nu mina fina, tänker jag krypa ner i sängen m en skvallertidning och bara mysa...
Kramar...

Inga kommentarer: