torsdag 18 mars 2010

En bra start på dagen...

Åh vad trevligt det var att komma t jobbet i morse :)
Hann bara innanför dörren så fick jag världens största kram av den ena "bossen"
Vet inte om hon hade utarbetat ngn strategi där, för hon fick mig att stå vid stekbordet å steka dessa förbenade pannkakor i 3½ timme!!!
Behöver jag säga att efter alla dessa torsdagar på både Statt å Fune, så avskyr jag pannkaka!
Och ja på dessa timmar hinner man steka måååånga pannkakor, ca 13 liter mjölk gick det till all smet idag, då kan Ni kanske förstå, min torsdagsjobbtyckamindrebraom ;)
.......................................
I övrigt så har jag haft så himla ont i magen hela kvällen, nästan så jag känt mig i början av en magsjuka å det går jue inte, ska jue jobba ett par dar till innan jag har helg jag :/
Bara att avvakta å se (känna)
Även barnen har varit slöa å slappa idag, men det har (med tanke på hur jag mår då) passat mig alldeles utmärkt...
....................................
Men nu mina vänner, både såna jag vet är in på denna sida men även Er andra som bara droppat in här..Säg gärna hej för den delen, jag är jue nyfiken på vilka Ni är :)
Nu ska jag gå å sova. HELT SLUT hela jag å ni som känner mig vet att jag gör en bedrift om jag kommer i säng före midnatt, jobbdag eller ej...Är en nattmänniska rakt igenom ;)
Nu är inte kl. ens 22...haha....skrämmande! Vad är det som händer med mig???
....................................
Massa kramar å en god natts sömn önskar jag Er...

Inga kommentarer: