torsdag 11 mars 2010

Baddag :)

Hej på Er...
Idag hörrni körde jag själv (alltså M var jue med) t Sandviken...kom fram nöjd å belåten över min egen lilla bragd, då jag upptäcker att ngnstans efter vägen har den här lilla gröna skylten m vita bokstäver fladdrat iväg...Oj! ( en ny är nu inköpt)

Började på sjukhuset, men det blev en kortare visit då vår fina skulle mot Gävle och div. provtagningar...
Själv for vi mot parkbadet där det spenderades många timmar i vattnet *L*
Middag intogs på Ikea i Valbo, kom hem efter 19-tiden och gaah vad slut jag är i kroppen,haha...
Kostar på att leka loss ;)

Nu väntar tre intensiva dagar med jobb ute på Fune, tidiga morgnar och dagar, dock inga kvällar så det känns alldeles toppenfantastiskt! :)
Tror kanske därför att jag inte hinner in så mkt här i helgen,
Passar på att önska Er fina läsare en underbar helg, hur ni än ska spendera den...
Kramar...

Inga kommentarer: