onsdag 10 mars 2010

Åh vad jag älskar mina vackraste :)

Idag...
har jag å mina vackraste haft en helt toppen härlig sportlovsdag :)
vi började med en lugn å lång frukost...
Ut i det sköna "vårvädret" och skottade altan för glatta livet,
(vilket resulterade i en sjujäk.. träningsvärk för tillfället,haha)
passade på att ta lite fika på baksidan, första för i år :)
In, mysa, spela, leka, prata, skratta, busa...
Lunchtime...
Sen fortsatte dagen i samma tempo, innan det var dags att klä på oss å följa m Saga på en promme då hon skulle på kalas...
Hemåt igen...
Mys å lek m Oliver...( viktigt egentid!)
Avslutade kvällen m att kolla på en lååång barnfilm å svulla varm tjinuskisås (kolasås), glass å hallon...Mumma!
..............................................
Det som är lite tråkigt bara, är att jag hela dagen haft sådana fruktansvärda magplågor å att gubben som bor med oss inte kunde vara med...
Tycker nog tyvärr att han missar alldeles för mycket i de vackraste liv, även om jag vet att det är helt omöjligt att vara ledig varenda gång det vankas lov, studiedagar etc...
Men tycka å känna kan man göra iaf :/
Men himmelens glad att jag iaf har möjligheten att närvara på deras lovdagar desto mer :)
Sov gott!
Kramar...

Inga kommentarer: