tisdag 2 mars 2010

Nu skiter jag i disken å styr kosan t badrummet ;)

Ännu en ensam kväll :/
Japp, en aning tradigt är det...
Gubben i huset eller hur det nu var m den saken ;) är på möte, liksom igår, liksom så många andra dagar/kvällar/ nätter...Blä!
Stolt över honom, men urbota jätteless på allt vad ordet möten innebär :(
Hur som.....................
Nyss kollat på nya serien dating in....hahaha hur kul som helst var det att se :)
For upp på Hällåsen tidigare idag, bidde 1500 m och en snabbastu idag...Skönt!
Å himmelens skönt att jag äntligen kommit igång på riktigt...ni vet, inte bara en gång här å en gång där, utan nu är det 1500-2000 m 2-3 gånger i veckan. Bra där :)
.....................................................
Å nu strax, ska jag gå å ta hand om mig själv lite :)
Köpte en superduper snygg kavaj idag, lite rockchic så där...
Måste bara hitta en bra kombination m ngt annat som hänger i min lilla miniwalkincloset ;)
Sen blir det t att färga håret, lite fotbad, lite ansiktsmask å tada...som ny?! eller nåt *L*
.......................................................
Imorgon en promme t fina Anna på E-center som ska få äran att klippa och fixa mitt hår :)
Lite skräckblandad förtjusning det där,
vill jue gärna känna mig (å vara) snygg i håret (å det är hon bra på att fixa)
men....har lite svårt att släppa kontrollen och låta någon klippa i MITT hår...
ja, inte för att mitt hår är mer speciellt än någon annans...bara att jag då måste släppa kontrollen till ngn annan än mig själv,,hmm, svår balansgång för mig det där...
Sen blir det la en promme hemåt igen, för att fixa å trixa en hel del, som jag valt att inte hinna nu ett par dagar...
Men nu, ett par timmar egenvård... Nice!
Kramar...

Inga kommentarer: