tisdag 16 mars 2010

Dagarna går...

Man kan tycka...
att jag borde varit in här för länge sen?!
Jobbade i helgen å måndagen gick åt till att återhämta mig,haha...hur konstigt det än låter...
Idag har jag vart på körskolan och när jag kom hem fortsatte jag med teorin :), håller fortfarande på...behövde bara en liten paus för att rensa upp där tankeverksamheten sitter...
Har nu fått tid för halkbana, uppskrivning och uppkörning :) Spännande!!!
När???
Hmm, ja det är jue lite väntetid då, men går allt som det ska, så har jag mitt älskade, hett efterlängtade körkort före sommaren...så mkt kan jag väl berätta, men som skrivet, det är ett tag kvar innan min tid kommer...
Jag lovar att Ni kommer märka när jag är klar!!! ;)
Har även hunnit ordna 6 veckors heltidsjobb i sommar :) Nice som tusan...
Kommer att husera både på sjukhusköket (nya Åsgårdenköket) och ute på Fune...
Hänt mer då? Ja ni, inte mkt alls, men det räcker för att glädja mig iaf...
Ha nu en underbar dag!
Kramar...

Inga kommentarer: