måndag 22 mars 2010

Nu kör vi!

G´day på Er alla fina!
Helgen har varit bra :) Jobbade på lördag dag, sen hem å donade lite, slocknade i soffan t en film på kvällen...Skönt, välbehövligt å en aning tråkigt sällskap kanske ;)
Söndag, igår mao for vi ner t Sandviken för att hälsa på vår fina :) Det går framåt hela tiden även om ibland blir frustrerad över att det inte går ändå fortare...Men oerhört glad å tacksam för det som är för stunden...
...................................
Men, det jag eg. tänkte droppa in å berätta var/är att jag idag, just nu är lite småpirrig i magen, ja i hela kroppen, haha....
Om två timmar ska jag nämligen iväg å köra halkbanan :) Wiiie!!! eller???
Ska bli skoj som tusan, men går inte att komma förbi den där pirrande känslan som man får när man är lite småförälskad i ngn...haha skön liknelse, men det är väl närmast så jag beskriva min berg-å dalbana i kroppen nu...
Önska mig lycka till!
Kramar...

2 kommentarer:

Maria (Ms kussebusse) sa...

Gick det bra på halbanan? Visst är det lite läskigt och roligt samtidigt?? :) Hälsa familjen! Kram!

Anonym sa...

Haha det var superskoj ;)
Men lite nervös innan det var jag, men när jag väl satt i bilen så var det bara såå kul ( med lite allvar i det hela)
M hälsar tillbaka, till allihopa!
Kram