söndag 27 december 2009

Walk-over blev det ;)

Hej...
Uuh! Vilken tung men dock härlig dag.
Efter en superduperhärlig juldagskväll, så slog jag och finaste tjejerna till på ännu en annandagsutgång,,
Vi hamnade på O´learys och ja, dagsformen var kanske inte den bästa ;)
Himla trevligt ändå, men kan inte jämföras med juldagen ;)
Så strax efter 01-snåret lämnade jag walk-over, tog mig en egen liten promme ner till "muskan" i hopp om att se ngn man kände, men inte då, så då tog jag mig helt sonika en taxi hem till skinkmacka och cola *L*
Det visade sig idag vara ett av de smartare besluten jag tatt, haha...
Nu läre det väl dröja ett tag innan vi åter får ihop en date, då vi är utspridda, men men...
..............................
Så dagen idag har varit seeeg! Jag har spelat wii och brädspel med mina vackraste och bara varit :) Båda barnen är helt tvärslut (läs genomförkylda) och har varit så nöjda med att bara haft en enkel, simpel hemmadag utan en massa måsten...



Vår *harkel* lyxiga söndagsmiddag!
Pytt i panna m ägg och heminlagda rödbetor...Mmm...Funkade finfint idag :) Också kvällens goding...I´m a sucker för bra musik och himmel vad jag gillar denna :)
En av de mest spelade låtarna här hemma just nu...Love it!
Nu mina vänner ropar sängen på mig...
Sov gott alla stiliga, vackra, fantastiska där ute!
Kramar...

Inga kommentarer: