söndag 20 december 2009

Fjärde advent

  • Checklista inför julen:
  • Sjuk, (fortfarande)
  • Superdupertrött så tårarna rinner när jag försöker läsa datorn eller tv:n
  • Hostig, så det känns som ett öppet sår i bröstet
  • Ngt täppt i näsan, dock bättre än på hela veckan

Julafton närmar sig och trots mitttyckasynd om mig jag är sjuk, för tillfället så myser jag varenda liten millisekund :)
Klätt granen m barnen idag (håll för ögonen nu Bosse!),julklapparna ligger fint inslagna under granen (tidig i år) jag och Saga har gjort lite mer julgodis, barnen har varit ute å lekt i två omgångar,Massor med härlig, underbar snö, jag har städat hela övervåningen etc, vi har hållt på precis hela dan, så den har gått i ett rasande tempo, men nu...
En stor kopp te, soffan och lite skvaller tidningar :)
Tack å gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: