lördag 19 december 2009

Nu är det jul...

Gokväll på Er mitt i nassa!
Ja, men då har fredagen redan övergått till lördag..Oj oj oj, vad den dan gick fort :)
Har varit å handlat skor m gubben idag, japp han gick i ömsom svinkalla kostymskor eller gympaskor. Brr...galning...Men nu har han ett par riktigt fina vinterkängor, fodrade och äkta skinn :) *belåten*
Var även på ÖB, Lindex å Ica, så nu är det lite mera påfyllt i julklappshögen (dock inte inslaget än) och lite påfyllt i kylskåpet...

Har jue en liten noja jag ,ni som känner mig, vet att komma hit hem å finna ett tomt kylskåp är en omöjlighet och nu vet ni andra det också ;) Jag måste alltså ha ett välfyllt kylskåp i mitt hem för att känna ett visst lugn å harmoni. Och se vilken tur att Ica finns :)

Sen var det dags att fara ut på Fune å jobba julbord på em/kvällen. Gick hur bra som helst även om förkylningen gjorde sig påmind mer än en gång...Men gästerna kom in i köket och kramades å tackade för den goa maten, haha...störtgoa (och en aning onyktra)

Och nu är jag hemma då sen en stund, ligger i soffan å njuter av Orlando Bloom *dreglar* fast jag har en "finan" gubbe i närheten oxå ;)
Ska snart gosa ner mig i sängen och bara njuta av att det verkar som att snoret i min knallröda, sönderfnasade näsa faktiskt är på väg att försvinna, efter en hel veckas boende...haha, ja lite äckligt blev det där, men jag kan inte formulera detta ämne finare än så ;)

Imorgon MYS på alla sätt å vis, för då är det hela familjens första lediga dag tillsammans på ett långt å härligt jullov!
Gonattkramar...

Inga kommentarer: