tisdag 29 december 2009

Fundersam...

Hmm, ja ni...
Ibland grubblar man mer än andra dagar och idag är en sådan dag :/Jag har varit såå trött så himla länge, så jag måste försöka reda ut "saker" i mitt huvud...
Lösa saker som bara jag kan komma underfund med...Det är tungt just nu...För jag vet fortfarande inte vilken fot jag ska sätta ner först och åt vilket håll den foten ska gå *förvirrad* Men jag orkar inte heller vrida å vända på allting hela tiden...

Ngt roligare är iaf att min älskade fina storasyster kommer å firar nyår med oss :) Hon kommer imorgon kväll...Ska bli härligt att träffa henne igen *längtar*

Nu mina govänner, jag tror jag rensar huvudet bäst genom att koppla bort allt?!
Så nu tar jag med gubben en trappa ner....
Super Mario here we come ;)

Kramar...

Inga kommentarer: