måndag 14 december 2009

Himmel så underbart med snö :)

Ja du, http://traesktanten.blogspot.com/ jag tackar ödmjukast för din idé/ förslag...

Gjorde som du sa och valde en helt ny mall, so far...glad i hågen började jag ändra färger här å där, men tji...jag fixade inte att ändra "sidfärgen"på denna nya mall heller...
Men,,, den är inte rosa längre utan ljust grågrön, så det får la duga även om jag hade en bild av djuprött :/ Antingen går det inte, eller så fattar jag helt enkelt inte...Väljer att tro på det första jag ;)


Hur som...DET SNÖAR!!! I love...Ikväll när jag gick ner för att lägga barnen, så bara satt vi oss ner vid trappfönstret och tittade ut å myste...Äntligen!
Gubben har nu kommit hem från ett fantastiskt gott julbord ute på Fune ( Oh nej! jag är inte partisk alls) Men de var alla väldigt nöjda :)

Själv tänker jag krypa till sängs med en bok då jag är trött, förkyld å i allmänt uruselt skick för tillfället...hmm,,,föresten,,,bok å bok , den kallas körkortsteori *pust*...Eller näe blir nog tv-tittande några minuter i sängen istället...Ja, det lät mkt trevligare...
Kommer aldrig komma igenom körkortsboken, tror jag...

Kramar...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ha ha! Ja, jag var otydlig. Men väljer du t.ex. MINIMA LEFTY eller MINIMA STRETCH (den senare tror jag passar ditt upplägg bättre), så kan du välja röd bakgrundsfärg bland teckensnitt och färger. Jag vet inte om det går att byta färg när man har valt en mall med färg (fast det borde gå egentligen?).

Anonym sa...

Haha du ser där, man är tekniken själv ;)
Tackar för ytterligare tips, men nu får det nog vara så här en liten stund...*orkar inte*
Kram på´re