torsdag 17 december 2009

7 dagar kvar, nu börjar jag tro att jag inte hinner allt...

Ville bara droppa in här å säga gonatt egentligen...

Jag är "dösjuk",tvärslut just nu, älskar att jobba på Fune, men önskar att så inte vore fallet imorgon kväll. Behöver sooooova jag!
Känns som att jag har stora blåmärken under ögonen som ömmar bara man blinkar med ögat, haha...Överdrivet, tjaa, allt är relativt ;)

Oxå måste jag berätta att det känns lite bättre ang. vår älskade bil...Var inte växellådan utan en drivaxel som var helt av *puh* Ja, fruktansvärda pengar iaf (som inte riktigt finns) Men...billigare än en växellåda...

Nu mina vänner, måste jag sova! En tredje natt utan sömn är mer än vad jag fixar just nu...
Dröm vackra drömmar, det tänker jag göra...
Om en vit jul, snälla barn och kärlek till alla...
Kramar...

Inga kommentarer: