onsdag 16 december 2009

Ska jag vinka adjö t julmaten, körkort och utlandsresan nu???

Hej...
Hade tänkt lägga in lite bilder ikväll, men vid middagstid idag ringde käre herr sambo och berättade att han blev lite senare...
Jaha tänker ni, vad har det m saken att göra...Jo, förstår ni, våran kära absolut behövda bil brakade ihop idag *snyftar* (framförallt för att kunna skjutsa Oliver t skolan i Vågbro på morgonen, för att jag ska ta mig t Fune, när jag jobbar etc)
Så nu står vi utan bil, det är förmodligen växellådan som gått sönder och de tusenlapparna finns liksom inte på våra konton...
Har helt ärligt fått en bekymmersrynka till på näsan mellan ögonen, måstejagbarasäga.... Så att sitta å joxa m lite bilder känns så där jätteavlägset...

Helt klart deppigt och ett stort bekymmer, då det händer mitt i julklappshandeln...Jag ser mitt körkort......................långt borta igen, som jag faktiskt kommit halvvägs med och utlandsresan i mars, känns det som att jag vinkar till *snyftar ännu mer nu*

Ok, får en bedömning av felet i morgon, men särskilt hoppfullt känns det inte nu.
Tror han däruppe tycker väldgt illa om mig för tillfället, för det har varit väldigt mkt här som har försvårat/försurat min livstillvaro den senaste tiden.

Jag försöker för det mesta alltid att välja att se det positiva, även i det negativa, men nu är det svårt...
Nu har jag beklagat mig tillräckligt mkt, och JA jag tycker synd om mig (oss) och JA, jag tycker faktiskt det är helt legitimt just nu...

Med hopp om att vakna till ur en ond dröm..
Kramar...

Inga kommentarer: