måndag 28 december 2009

Vänskap att vara rädd om :)

Men oj!
Hur kunde jag glömma??? Fick jue även kaffefrämmande av fina Maria igår.
Märkligt hur mkt man kan ha att prata om fast man setts flera dagar på raken ;) Men med henne är det så, ibland går det flera dagar, kanske tom ngn vecka utan att vi ses eller pratar å ibland är det mest hela tiden *L* Oavsett så har vi alltid massa ämnen som måste avhandlas...
..................................
I dig Maria har jag en riktigt fin vän som jag lovar att alltid vara rädd om!

Dagen har hittills bjudit på en långpromenad m C. Det var också välbehövligt, också en väldigt fin vän som jag avhandla "allt" med.
Så när man tänker efter så är jag verkligen lyckligt lottad över att ha dessa härliga människor i min närhet :)
Finns även fler fina flickor som jag värdesätter högt i mitt liv, de är alla unika och viktiga på sitt vis. Och det är så himla skönt att ha dem. Ni vet alla vilka Ni är!
...........................
Nu en skön dusch, sen lite wii-spel m Oliver som bara snorar å snorar...
Ha en underbar fin vinterdag!
En Dagens tanke:
Om man är fullkomligt nöjd och tillfresställd med sitt liv, finns det då några drömmar kvar?
Kramar...

2 kommentarer:

Maria sa...

Men vännen du är bäst du!! Frågan är ju om vi säger nåt vettigt nån gång =) Ser fram emot nästa träff. Kram kram

Anonym sa...

Haha klart vi säger vettiga saker ;) kram på´re