onsdag 30 september 2009

Liten å ynklig idag...

Hej mina vänner!

Idag ligger jag nerbäddad i soffan m feber och världens dunderförkylning...Förklarar jue en hel del med tanke på att jag känt mig helt slut i flera dagar...
Skönt då att jag inte hade ngt jobb inbokat idag, vill ha pizza, cola och pecannötsglass efteråt, tror min kropp skulle må super av det idag ;)

Här lite bilder från helgen som gått...
Egenodlad "ickebutiksperfektsåattnivet" Lilja, så vacker!





Fina "kussarna" på väg och plocka äpplen för att koka mos och baka paj...
Marmenskogen i jakt på kantareller...






Stormade på bra nere i stugan...


Och ja, vi hittade dem t slut :)
Nu ska jag lägga mig å drömma om att gubben ska förstå att det är pizzadag idag, fastän bara onsdag eller jag vill nog helst bara ha glass till middag ;)
Kramar....

Inga kommentarer: