tisdag 1 september 2009

I´m back...och det känns... lite tomt å tråkigt :/

Hallå alla goa...
Då så, var vi åter hemma igen efter en HEL veckas frånvaro...hihi...
Massor av nya intryck och ännu fler lata härliga dagar i solen ;) Helt slöa har vi dock inte varit, vi har promenerat o åter promenerat, jag har kört på vattenaerobics ett par gånger och M har spelat vattenpolo och spinning han...
Oxå den mesta motionen förstås...Vi har lekt med barnen massor...*L*

Sen kan man jue diskutera det här med sol o bad med mina vackraste, japp allihopa av dem...Alltså man betalar dyra pengar, tittar på strandbilder innan resan och suktar som en tok...ok? och vad som händer är att alla övriga fyra låter så här... - Ahh, vattnet är så salt...
- Aaaaaaj det svider i mitt sår/ ögon/ näsa...-Jag kan inte gå i sanden, aj, aj, AAAJJ!! -Sluta plaska, jag vill inte få saltvatten i håret...
-Aaarhg, det är SAND precis överallt, JOOOBIGT!!!

Ja, det blir sand överallt på en sandstrand! Ja, klart som tusan den bränner på fötterna, solen är het! Sätt på tofflor/flippisar! etcetcetc.......
Så, jo min dröm om en sandstrandssemester får åter igen nästan bestå av drömmande *suckar* jag fick kapitulera och mysa ner mig vid den klorfyllda, småbarnsnerkissade (säkert vuxna oxå), överbelamrade (av vuxna karlar som lekte vattenpolo) POOOOOLEN!!! Vadan detta???? Men ok, kostnaden av detta pris var en helnöjd, superlycklig familj, så ja, 3 dagar på stranden är jue bättre än ingenting *förbryllad* (så eg. 50% för en av dagarna låg jag totalt nerbäddad med feber och genomförkyld) så eg. inte så illa ändå när jag tänker efter *kliar*

Så skönt iaf, så välbehövligt för oss just nu...
Men det har varit en lång resdag för oss o timmen är slagen way too much...så åter imorgon, så ska jag försöka sålla ut lite bilder så ni får se lite hur vi hade det...
Sov gott med Er!
Kramar...

Inga kommentarer: