fredag 18 september 2009

Nu var det klippt, hehe...

Gokväll i stugorna!!!
Ja, men vilken lååång dag! Höll på att avlida imorse när jag cyklade ut på E-center...så trött i kroppen, haha, promenaderna ger sig till känna då å då...
Oliver var hemma från skolan idag, så han fick stanna med mamma när jag gav mig iväg. Tack! Med det i bakhuvudet blev det jue lite mer stressigt än vad jag planerat!

Köpte hem thaimat t middag och sen hjälpte jag Saga att fixa till sig för discot :) M hämtade tjejerna vid discot och skjutsade hem Filippa, så vid 21.30 kom Saga hem. Jätteglad å babblade på så jag faktiskt blev lite trött i örat ;) de hade haft så kul, så nästa disco om en månad, har hon och Filippa redan bestämt sig för att gå på *L*

Saga på väg!
Den senaste tiden har inte sett ut så här hemma hos oss, så jag var tvungen att föreviga stunden när de visar lite syskonkärlek...
Sen har jag jue klippt mig idag! Åkte jue ut t Anna å hon fick så gott som fria händer...tycker själv att hon gjorde ett bra jobb, för 9 av 10 gånger så åker jag hem å grinar framför badrumsspegeln/tvättar håret det första jag gör... Idag, har jag struttat omkring på Bergbacken och visat upp mig, haha....å har ännu inte tvättat håret. Bättre betyg än så kan man inte få Anna! Tack!
Sen kan man jue diskutera min photogenica??? sida, men kolla istället på det lilla ni ser av frisyren ;)
Imorgon, en körig dag...ska ner på Cfl på fm/dagen på massa jox m Carina å familj...
Sen hem, baka paj, färga håret, fixa kläder, packa barnens väskor men M får dock köra ut dem själv t farmor å farfar där de ska spendera natten. Wiiee!
Här blir det lite paj å sallad med sällskap jag verkligen ser fram emot att spendera en lördagkväll med. Hade önskat att några fler haft möjligheten att komma, men, men vi gör det roligaste med de som kommer ;)
Så ha nu en superhelg alla Ni vackra därute!
Kramar...

Inga kommentarer: