onsdag 9 september 2009

Uttråkad var ordet...

Hej!
Oerhört uttråkad å frustrerad just nu. Önskar att jag skulle komma in här med en oerhörd glädje å spontanitet, men icke...
Vill så gärna ha ngt att göra om dagarna, jättetrist att bara gå hemma å vara timanställd när jag inte har några timmar inbokad för tillfället...Ja, man kan säga att jag klättrar på väggarna här hemma...Vet liksom inte ens vilken fot jag ska ta först för att komma igång/någonstans...Hmm.. :/

Lägger in lite bilder istället:
Ida, Saga å Oliver på vår baksida i helgen
Saga i färd med att dra upp en hemodlad palsternacka...
Zucchinin blev stor å fin, 5 st har vi tagit totalt, kommer nog hinna få 1 eller 2 till innan frosten tar dem..
Haha, men Sagas palsternackor, var inte mkt att jubla för...
Ida, Saga å Oliver myser. Ida ska här öppna sin födelsedagspresent!
Ikväll har vi varit på Norrtull (Sagas klass) på föräldra möte samt lite brännbollsspelning...
Glada innan...
Oliver å Mattias ska vidare till nästa kon...fortfarande glada...
Men sen hände ngt...Den stora tröttheten kom över Saga, hon bröt ihop fullständigt och M fick bära henne dubbelvikt över axeln upp till bilen storgråtandes...Hon fixar verkligen inte att vara vaken för länge...
Tilläggas bör att det höll på mellan 18- 19.30.

Hann även med att hämta ut paket från H&M, wiiee...Barnen fick lite kläder, jeans, mysbyxor och täckväst till Oliver och jeansleggings samt en längre tee till Saga.
Själv fick jag (fick å fick) ett par nya mysbyxor och dessa jeansleggeings...
Hmm, har inte bestämt mig än om jag tycker de var snygga eller fula?
Tänkte att jag skulle förvåna mig själv å köpa ngt lite rockigare än jag brukar, då jag har en förmåga att alltid bara köpa "baskläder" som håller länge, haha...
Så vad tycker ni om dessa? Snygga eller förskräckliga?
Nu ska jag gå in på jotex å beställa nya fräscha underlakan, blä...inge roligt att slänga pengar på sånt tråk, men ett måste...
Ha en fin kväll...
Kramar...

Inga kommentarer: