måndag 14 september 2009

Som alltid på måndagar...En helt ny vecka framför sig ;)

Hej hej!
Måndag...Ny vecka...nya möjligheter???

Japp, jag har iaf bestämt mig för att ta tag i lite saker...känns skönt!

Idag har jag varit duktig å gått Forsbacka runt...så himla mysigt, brukar numera gå den rundan med mp3:n i öronen å lyssna på Adam & Gry (numera Cecilia Blankens) och tjopp! rundan går så himla fort å bra då :) Men...idag hittade jag inte mp3:n. Ve å förbannelse...å inge prommesällskap heller...Så idag kändes rundan så lååång!!! Dock lika skönt som det brukar ;)

Kom hem å gjorde mig en mangosmoothie, massa nyttigheter i den och tänk att man står sig flera timmar på en sån. Alltså säger jag till alla Er som testat Nutrilette å allt vad det heter...-Gör smoothies istället. Mkt godare å mkt bättre ur alla perspektiv, anser jag då ;)

Skulle eg. hämtat hem barnen, men M skulle minsann hämta dem, hade han fått order om av barnen, då de tyckte att jag alltid kommer så himla tidigt, haha...Ja ja, låt gå för nu då! Tycker jue om att ha mina vackraste runt omkring mig jag :)

Ja just det, höll på att glömma, har äntligen fått fingrarna ur....å bokat klipptid! Tycker inte alls om det där jag *ryser* men försöker säga till mig själv att växa upp, sen vet jag att jag hamnar i händerna på en väldans duktig tjej, så det gör det hela en pytteaning lättare...

Nu väntar klädupphängning å skrubbröjning nere, men först ska jag förbereda dagens middag: Crepes med köttfärsfyllning, tjing så länge...
Kramar...

Inga kommentarer: