tisdag 15 september 2009

Sjuk eller nåt sånt...

Hej på Er!
Ok, igår var jag så hoppfull inför en ny härlig vecka...Har haft huvudvärk ett tag nu och har funderat till å från vad det beror på...

Hur som haver klev upp imorse, gjorde mig en smoothie och klädde mig, redo för en promme t E-center fram å tillbax...När jag ska sätta på mig skorna börjar det trycka så fruktansvärt i huvudet, in på toa (av ngn anledning?) hinner bara in sen kom då frukosten upp igen...

Så nu ligger jag här å tycker synd om mig själv...Skulle hämta pkt på posten, ta hem ungarna tidigt, fixa vidare i skrubben, baka 2 pajer (bara skalen dock) till helgen också den här dagliga prommen som jag lovat mig själv att ta för att må bra...:/

Sk*%()==)/&%(() å jä&()??%%% säger jag bara. Jag skulle jue ligga på topp denna vecka hade jag bestämt...

Men nu, soffan och försöka sova en stund, hmm är jue inte ett dugg trött...
Kramar på Er iaf...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa du Sofia,om din mage blir större och större så vet du varför:) kram Sofia

Anonym sa...

Haha, det måste till mer än godis om magen ska börja växa...och just nu stannar vi vid godisätandet ;)