söndag 13 september 2009

Jag har städat altanen idag å gjort höst :)

Halloj!
Häxan Surtant!!! Ha, det är så jag känner mig nu för tiden...Har gått å muttrat hela helgen...I fredagskväll var jag och C ute på en långpromme, när hon lite halvförsiktigt säger att jag skulle nog må bra av lite linförolja jag, för mitt humör..hahaha...Ja, hon kan nog ha rätt ;)

Men mkt saker i familjen gör att jag "inte kan andas/hinner andas". Inga allvarliga saker, men dock kännbara...å det är jobbigt.
Ska därför bli så himla skönt att få ha barnvakt nästa lördag! Wiiee!!! Första barnvakten på många månader nu...Ja mammi, du har passat våra barn i ur å skur, så tacksam, men ibland vill man få vakna utan barn kombinerat m tungt huvud ;)

Hoppas å tänker se till att kommande vecka blir roligare å bättre, men det hänger så klart inte bara på mig, eller???
För skojs skull en dagens outfit, haha bara att kortet togs i fredags, så fredagsoutfiten då...
I fredags gjorde jag cupcakes och överaskade barnen med...
Från vänster Dumlemuffins, äpple/kanel/riven mandelmassa och choklad med philad.ost/limefrosting
Igår då, så blev det hembakad pizza å mys m barnen på kvällen å jag var nog sugen på precis allt man kan lägga på en pizza...Så ena halvan (vuxen) smackade jag på allt från färska tomater, salami, köttfärssås, oliver, lök, bananer, haha...Men det blev sååå gott!!!

Nu sitter jag här å är så grymt godissugen så jag förstår inte...skulle kunna gå ut och vispa grädden som är kvar å äta som den är..blä...
Men jag satsar på en dusch i stället och förbereder mig mentalt för en lång å härlig promme imorgon bitti....
Ha en fin kväll, det som är kvar av den!
Kramar...

Inga kommentarer: