fredag 4 september 2009

Ynkligt idag...

Hej!
*host och snörvel* Ja, jag tror större delen av alla jag känner låter så just nu...

Idag, ska jobba en sväng t kvällen på Fune...Trevligt, men orken fattas då förkylningen sliter hårt på kroppen :/ Bara att pula lite panodil och ge sig tusan på att det ska gå bra så kommer man nog en bit på vägen m rätt inställning???

Kusinbarnet Ida kommer å bor hos oss i helgen :) Skoj, skoj! Saga är överlycklig!

Annars idag, jag är grymt PARTYSUGEN!!! Vill ordna ett stort glammigt partaj där jag slipper tänka på barn, tvätt, räkningar och allt som hör vardagslivet till...Hmm, kan vara lite feldefinierat, barnen hör jue till festligheterna oxå såklart, men kanske inte när det är dags för alkoholens påverkan på lever å hjärna....Ojojoj, nu skenar jag iväg igen...

Nu väntar en lång härlig dusch och framletande av kockkläderna som legat å vilat några veckor nu...
Ha en fin fredagkväll!
Kramar...

Inga kommentarer: