torsdag 3 september 2009

Viva Sunrise, Alcudia

Hej!
Här bjuder jag Er på ett urval av bilder från våran underbara resa...Har tydligen knäppt ca 500 bilder så jag har sållat en hel del, haha...Håll till godo!
Kl är ca 03.30 och vi är nu på flygbussen från Arlanda/Märsta parkeringen...

Äntligen ombord på planet :) Något trött Oliver, som varit vaken sen kl 01.00...
Här flyger vi äntligen in över Mallorca :)
Stranden var vi snabba att hitta ;)
Å även barnpoolen på hotellet skulle invigas....
Bilder från vår enorma balkong, som ca 4 balkonger i 1, Wiiee, jag klagar inte!

Utsikt från vår balkong, där vid bron har vi shoppinggatan....

På väg till Stranden!!!



Mat!
Jag beställde grillspett, bakpotatis, stark tomatsås, grönsaker... Mmmm....så himla gott!
Men ska man hålla på äta så där hela tiden, får man nog snällt haka på de superba familje/lekledarna...Här kör de ett pass vattenaerobics och jag ligger å sprattlar i vattnet jag ;)
Oliver håller mig sällskap *L*Bufo och en ngt generad Matilda *skrattar*
Lekar fanns det gott om att välja på ;)Olivers pannkaka m grädde å chokladsås...Åter på stranden...

Smile!!!

Minidicco m dans å hopp, bus å lek...
Tjejerna delade på en glass en kväll!
Oliver körde Bingo varje dag han, vinsten, ja han vann ett glas fanta iaf..



En sån vill jag ha!


Stolleken!
Utsiket från vår balkong...

M på spinning...
Sen kan man börja fundera varför det bara var killar i just detta pass...hmm...;)
Oliver goes vattenpolo.

Well...öhh...
Grillbuffé samt Thrillershow väntas här...

Mitt dessertfat...
Matilda! Kolla in det sammatchiga paret i bakgrunden, haha..."rutiga paret"hihi...
Var jue bara tvungen ;) ......
Oliver hämtar guldmedalj å diplom på scenenSaga med en av "lekledarna"
Utcheckning å hemfärd väntar...




Nöjda och glada far vi hemåt igen, men alla var vi överens, hit kommer vi komma tillbaka igen!
Nu väntar maten på spisen!
Kramar...

Inga kommentarer: