måndag 21 september 2009

"Karin" :)

Hej!
Måste börja med att berätta att jag vunnit!!! Japp, det är sant! Jag som aldrig vinner ngt alls!

Vi i vår familj samt ett par goda vänner å deras barn, var på cykelbingo på Cfl i helgen. Ett antal frågor var utplacerade från Cfl - E-center, vi kämpade på med 4 barn med korta ben å lååång sträcka för de småa människorna, stannade och lunchade på Donken innan tillbaka- färden på Cfl. Åh vad duktiga de var! *stolt över alla 4 barn*
Väl där lämnades bingolapparna in och barnen roade sig med Mulle Meck avdelningen. Mkt uppskattat!
Uppträdande av Lars Vegas Trio, samt lite andra band före, men då cyklade jue vi....Sen tada... Utlottning av cykeln...Å det blev jag!!! :) Så himla glad, så ni förstår inte :)
Min nya fina Monarkcykel "Karin"

Oliver testsitter Skidlandslagets vallningsbuss
Här testar Saga hur en lampa kan lysa...
Oliver och Moa undersöker...
Lars Vegas Trio
Efteråt hemfärd, kom hem vid halvtre-snåret...Bara att börja baka paj och fixa å trixa. M åkte med barnen till farmor å farfar, där de skulle spendera natten. Tack!
Vid 19- så ramlade gästerna in och festen kunde börja ;)
Men...krogen var skit, rent ut sagt, var på Olles och jag tror att vi nästan var de enda som passerat 30-års gränsen :/ Hur kul är den då???
Här hemma innan var det dock fantastiskt trevligt, men kan det bli annat i detta sällskap ;)
Tack för en skojig kväll allihopa!
Mattias....
Magnus
Maria, Sofia å Markus
Jag å Sofia...
Söndagen, vaknade jag av vår eminenta nattgäst som smög upp för trappen å satte sig och pluggade!!!, så vid 10. drog jag igång lite frulle, kokade ägg, mackor, fil å flingor, smoothies, kaffe, juice...Haha men det var ett sparsamt ätande. *förstår inte alls*
Barnen kom efter lunch, så lite lek och mkt mys blev det.
Hyrde film till kidsen å en till oss, så skönt!
Idag har jag "pulat" med arbetsansökningar, bakat, hämtade hem barnen tidigt, haft tvättstugan å efter maten tog jag å Carina en promme Forsbacka runt. Så skönt att ha ngn att gå med som man kan sparka igång och bli igångsparkad av när motivationen inte finns...
Kom hem till en nyspydd Oliver, en M med golvmopp och en Saga som håller på att kräkas precis...Så...vi får la se hur natten utvecklar sig, men känns som vab-dagar på G :/
De mådde alla bra när jag lämnat hemmet 1 dryg timme tidigare *suckar*
Nu liggläge i soffan innan liggläge i sängen ;)
Kramar...

Inga kommentarer: