fredag 2 oktober 2009

Fredagen avlöpte utan större incidenter ;)

Hej på Er!
Ni kommer väl ihåg att det imorgon är Kanelbullens dag??? Det gjorde inte jag, så det var jue himla trevligt att jag och Oliver tog en mysdag idag och faktiskt bakade bullar ;)

Jag är fortfarande "pissförkyld" och småfebrig. Det till trots är jag stolt att jag tog mig till Fune igår kväll och lyckades prestera tillräckligt bra för att gästerna skulle bli nöjda å glada ;)
Men idag tog jag och Oliver som skrivet ovan en mysdag här hemma, åkte och handlade på fm, festade på med blodpudding och keso till lunch, hämtade hem Saga tidigt...
Sen plock och bak och matlagning om vartannat...Svettas som en tok hela tiden och skulle behöva duscha en gång i halvtimmen minst för att känna mig sisådärnågorlunda fräsch (mao hela tiden)...




Sagas vackra öga, ännu oförstört av alla de hemskheter som sker dagligen på vår jord...
En kille som uppskattade lugnet hemma istället för rörigheten och allt småtjafsande i skolan...
Middagen avnjöts...sen hände liksom ingenting mera....hmm...Slog till å tittade på underbara Broder Daniel...
Saga fick vara uppe medan brollan fick gå och sova. Gillades av en, avskyddes av den andra...Mamma kan tydligen inte vara bäst jämt ;)
Sen följdes lite fejsbookande i vanlig ordning, det är ju som nyaste skvallertidningen varje gång man droppar in, haha...
En kopp grönt te m lite honung i, samt en massa läskiga ihopskrynklade papper slängd på golvet har kvällen också erbjudit...barasåattnivet ;)
Häromdagen väntade jag på min alldeles egna privatchaufför, japp en sån har jag! (kanske beror på att jag är fruktansvärt körkortslös) så jag förgyllde min långa väntan (säkert 3 minuter) med att föreviga Funemässens fina träd...
Ochdärdykerhanuppsomniser och jag får åka hem....
Nu sitter jag här och filurar på livet och dess mening, kommer inte särskilt långt alls, men det kan väl också vara bra???
Ha en fin helg!
Kramar...

Inga kommentarer: