torsdag 22 oktober 2009

Mina kära läsare, var nu snäll å säg mig?!

Jaa...

Jag har överlevt dagens alla händelser...tom haft lite trevligt :)
Fick dock dela upp oss så M tog föräldramötet och jag och Saga följde med Oliver på brottningsträningen...Funka det med...

Apropå allt å inget, hörde nu ikväll att ett fall av svininfluensan på Stenbergaskolan har bekräftats...
Hur ska ni mina gulliga läsare göra??? Var inte blyga med att kommentera, jag ber jue tom Er om det nu, så säg mig: Vaccinera eller inte?

Nu soffan, liggläge, tidningar, dagens postskörd samt lite pandurodrömmande tror jag...
Kramar...

3 kommentarer:

Lise-Lott sa...

Jag är fortfarande väldigt tveksam och försöker hitta nån magkänsla att gå på. Barnens papper har jag fyllt i och lämnat in.. men det känns inte helt rätt. Hälften av personalen på Huddinge sjukhus tex. ska tydligen INTE vaccinera sig, undrar varför?
Får helt enkelt läsa på mer och avvakta in i det sista :-)
Du blev inge klokare va?

Anonym sa...

Näe inge klokare, men tacksam för en kommentar...Tycker detta är en oerhört jobbig (men dock viktig) fråga...
Fortfarande fundersam även om jag i första beslutet bestämt mig för att tacka nej, även sonen på 6 år har vi tackat nej till, men Saga 9 och gubben här hemma har bestämt sig för att tacka ja... Får helt enkelt avvakta och läsa mer, det kommer ju nya besked hela tiden...
/Sofia

Helena Siirilä sa...

Vi hade föräldramöte i går på Ljusne förskola och vad vi fick höra så fanns det inga fall av svininfluensa på Stenberga.
Det var tydligen någon som hade testat sig men det var negativt.