måndag 12 oktober 2009

Hur mår vi idag?

Hej där!
Ibland känns vägen till det "perfekta" livet oändligt. Vem ställer kraven? och vem mer ser tillbaka i spegeln till ditt liv mer än du själv?
Tro på drömmarna du har idag, för de kan slå in...Det gör de! Det får vi aldrig sluta tro!


Mina vackraste i stadsparken i fredags...


I väntan på att M skulle sluta för dagen, passade vi på att utforska den vackra Söderhamnsån...
Helgen har bjudit mig på en jättesjuk Saga ( 40,3 feber) en febrig M, ett jobbpass på Fune som började 06.00 i lördags och en skrotnisse som på bilden ser ut som Guds snällaste...Tro mig, det har han inte varit alls på hela helgen *suckar* Så mycket otyg och retsamhet som döljer sig bakom denna fasad?
Älskar mina barn, det gör jag över allt annat, men denna helg har jag kunnat skippa helt...
Då vi varit hemma hela helgen, undantaget jobbet då, så har vi svullat å svullat ännu mer....
Fredags, köppizza, rödvin, godis å popcorn ,ja, popcorn är jue förstås bra ;)
Lördags, tacorullar, "gucca" , ett glas rödvin, massa godis å chips...
Söndag, hemmagjorda pommes frittes, friterad lökringar, hamburgare, bröd samt en blue cheese dressing och en bbq dressing...
Avslutade med vanlijglass och varm hemkokt (såklart!) chokladkolasås med nötter i....
Ja, ni hör jue själva vilket frosseri vi har levt i...

M tog barnen till Söderala å bytte till vinterdäck i söndags, när mitt sammanbrott var nära, vi har hunnit gå igenom barnens vinterkläder, annars inget alls, denna helg...
Nu, en ny vecka, barnen i skolan, M på jobbet eller nja, han kom precis innanför dörren då han glömt matlådan,...
Och jag känner lugnet återkomma.
Kramar....

Inga kommentarer: