måndag 5 oktober 2009

Nu har jag bakat igen...

Mmm...
Mandelgifflar slog jag till å bakade igår...Så gott! Intalar jag mig iaf, då min näsa är söndersprayad av nasin, nezeril och allt vad det heter ;)



Imorse klev jag upp 04.00 och gjorde mig en kopp te (tror den 25 i ordningen denna helg???) tog några droppar honung i och satte mig vid köksbordet... Pga av allt tedrickande och en illa hosta behöver jag jue upp massa gånger på natten för ett toabesök, haha börjar bli värre än när jag varit gravid...Inte blir det bättre för att jag kör med Tranbärste (urindrivande)!!!
Kokade gröt åt barnen, så när de åkt iväg, kröp jag åter till sängen och sov ända fram till 11.00!!!
Men gu´vad skönt det var!
Resten av dan, har bara förflutit av sig själv. Ingen dag som kommer att gå till världshistorien mao...
Måste passa på att sända ett litet Tack till http://mossbergsfrugan.blogspot.com/ som ofta förgyller en stund av min dag med sina fantastiskt roliga blogginlägg. Fortsätt så! :)
Ja, just det, kanelbullens dag var i söndags inte i lördags som jag skrev, men då fick det väl bli bullätande i dagarna två ;)
Ha en fortsatt fin måndagskväll!
Kramar...

1 kommentar:

Elin sa...

Åh vad glad jag blir! Vad snäll du är. :)
Fast lite småförbannad är jag allt. Du har nämligen gjort mej supersugen på dina frestande bullar.