torsdag 15 oktober 2009

Jag väääntar...

Lååång vecka nu...jag väntar på en utbetalning som "aldrig" tycks komma och när man blivit lovad pengar denna vecka känns väntan lång, det är jue ändå fredag imorgon :/ Så nu är det bara att vänta ytterligare timmar för att se om pengarna faktiskt kommer imorgon...

Annars har veckan i sig varit omvälvande med för mig enormt stora beslut som påverkar hela familjen...Berättar mer imorgon om det, när de berörda är underrättade :) Men det känns skönt och bra att äntligen kommit till ett beslut!

Helgen bjuder på disco för Saga, jobb för mig på lördagem/kväll samt ev. brottningsmatch för Oliver i Sandviken. Inte riktigt klart där än...
Oliver skulle ev. sova hos farmor å farfar på lördag, men det verkar bli framflyttat, vilket är helt ok, om vi ändå ska iväg kl. 08.00!!! på söndagmorgon...

Nästa helg ser jag fram emot ännu mera, då Saga och kusinen Filippa ska sova i Söderala, mormor skulle då ta Oliver över natten och vi får förmodligen skojsigt främmande från Uppsala, som vi inte träffat på ett år eller nåt sånt!?

Men först en härlig fredag med mkt familjemys!
Kramar...

Inga kommentarer: