onsdag 14 oktober 2009

Zzzzz....vad är det frågan om?!

Oj, vad jag är trött! Precis hela tiden, skulle kunna sova 15 timmar/ dygn utan problem..Zzzz....
Men...Det går jue inte alls när man har två fantastiska barn att finnas där för...

Imorse var jag och Oliver hos tandläkaren, sedan en kort promme uppför teaterbacken och voila, så var vi framme vid skolan...Han ville att jag skulle stanna över 09.30 rasten, så då stannade jag en stund :)

Det är riktigt bråkigt och stökigt på skolan och vi kämpar oss tvärdöd här hemma för att få Oliver att trivas...Han är nu den enda svenska killen i sin klass *suck* Asylsökande/invandrare i all ära, men då behövs fler pedagoger än i en "svensk" klass, vilket de inte har. Barnen är stimmiga och de få (toppen)lärarna sliter ut sig totalt...Men vi får se om vi kan lösa det på ngt sätt?! Snart!!!

Efter maten ( Idag korvgryta m pestocremé) har de vackraste sjungit och dansat för mig, och det var jue ganska bekvämt att tvingas sitta Hmm, jag låg dock i soffan för att se deras underhållning för mamman ;)
När det sedan var dags att kolla barntv:n, ja då drog jag tunga stockar m tillhörande drägel, haha i soffan...
Och nu sitter jag här aningen apatisk och bara väntar på att klockan ska bli lite mera så jag får kravla mig in till sängen och fortsätta sova bort mitt liv!?

Imorgon en ny fin dag, med nya möjligheter...Hoppas, hoppas...
Kramar...

2 kommentarer:

Elin sa...

På smällen?

Anonym sa...

Haha nej nej nej!!! :) Inga mer barn i det här huset inte!
Bara allmän höst/pengabrist/heltidsjobbsaknad/barnuppfostrans-trötthet ;)