söndag 19 juni 2011

Tjaa, söndag helt enkelt...

Hej där...
Idag har jag jobbat, så även imorgon å nästa dag...
Vädret har väl inte bjudit på den värsta rusningen på jobbet, men har hunnit städa, spikat tavlor, fixats m papper, fått ordning på en hel del,,,sånt man får lov att göra regniga å kalla dagar :)

Var iaf ledig i fredags, finväder på fm, skyndade mig att göra matsäck å for t stranden m barnen, stranden blev Färssjön å det var väl trevligt, svinkallt å blåsigt...

"fattiga riddare"

 Plättar (för er som inte ser det)
 Soligt å härligt när vi kom...

Men solen försvann, haha min vanliga tur mao...
 Å himmel vad jag frös,,,barnen badade glatt å jag klädde på mig d fåtal klädesplagg jag for dit i *burr*

Idag mina vänner är det 9!!! dagar kvar innan P&L drar igång :)
Härligt? Japp, japp, japp...
Men först gosa ner sig lite i soffan, kolla på film, planera lite sommartider för kidsen å ja, det var väl det...
Kramar...

Inga kommentarer: