måndag 13 juni 2011

Gnällfia...

Morning på Er...

Idag känner jag mig lite gnällig :/ Inte så himla ofta om jag själv får säga det men,,,

Jag är ledig,,,Det regnar :(
Fruktansvärda smärtor i benhinnorna...
Örat å hela vägen ner t skulderbladet värker, dunkar å gör allmänt skitont...
Lite pappersjobb som måste göras fastän jag är ledig,,,(sånt är livet)
Å massa annat här hemma, såsom städning, diskning etc. å idag är det tom ett stort projekt att bädda sängen...

Mest synd tycker jag ändå om dottern å alla hennes skolkompisar som just nu har friluftsdag i Mohed i spöregn,,,full regnklädsmundering dock ändå,,,tanken var jue att de skulle åka vattenrutch, bada, kanske lite minigolf...hmm nu kan man jue fundera hur de ska spendera timmarna därute...
Men befinna sig där, det skulle de göra...

Såg dock att många av barnen kom utan ens en regnjacka,,helt galet!
Hahaha ja ni hör väl själva, vilket gnällhumör jag är på...

Nu ska jag försöka ta itu med dagen å göra nåt bra av den :)
Kramar...

Inga kommentarer: