söndag 12 juni 2011

Nu börjar helgen...

Hej på Er,,,
nu har jag gjort helg :)
Och när min ledighet börjar kommer kylan *blä*
Och även om mkt handlar om jobbet just nu, så hinner jag jue även en hel del andra roligheter...

Vi har varit t gudmor Maria i Gävle å gratulerat henne på födelsedagen (några dagar försent, men dock ändå)
Presentöppning *L*

 Klart bruttan ska ha ljus i tårtan,,,men hon hade inte tillräckligt många ;) Fint ändå! å framförallt,,,fy bubblan vad mkt gott fika det fanns där...

 Efter fikat, så blev det en promme t boulognerskogen för lite lek :)

 Har även hunnit få Saga att diska...
 så dammsög och torkade jag av golven medans...
Bra m hjälp!
Osminkad å städoutfiten ;)

Sen, tro´t lr ej, men en hel del annat oxå, men jag kan jue inte knäppa kort på allt?!

Haft mkt folk på Stenö denna helg, tackar vi väl delvis vädret för...Nu på em, svepte dock kyla å stooora moln in och tjoff, sa det så blev d lugnt, så jag å en till kollega fick helt enkelt sluta lite tidigare idag å det var jue inte tokigt alls, söndagen t ära :) Även om sol å mkt gäster hade varit att föredra...

Kvällen består av lite pappersjobb, ett lååångt bad å allmänt slappande...Me like a lot!

Kramar...

Inga kommentarer: