onsdag 15 juni 2011

Så satans rädd för nålar...

Reeegn,,,

Kan vara väldigt mysigt emellanåt,,,men inte idag när skolexamen å studenterna har sitt,,,Glad att vi hade vårat igår, men tycker en aning synd om de stackarna som får detta väder...

Själv har jag fått akupunktur å behandling så här på morgonen...Tycker inte d är skönt jag...Livrädd för nålsticken,,,ibland kan man ju fundera över hur jag klarade av att tatuera mig?!
Fick d för några år sedan å då hjälpte det rätt ok, så here we go again :)

Lite handling på vägen hem,,, så nu tänker jag sätta barnen på bakning,,, mig själv på tvättstugan och lite städning,,,annars vill jag göra så lite som möjligt idag,,,

Huvudet trycker som tusan,,,men det ska släppa t ikväll då vi ska ner på stan å fira in sommaren :)

Kramar...

Inga kommentarer: