tisdag 14 juni 2011

Examen :)

G´day!

Idag har vi skolavslutningar på schemat...Först ut är dottern, som har sin kl 14...hinner hem å käka emellan så är d då dags för sonens kl 18 :)

Så nu har jag bakat i dagarna två, då d är lite knytis på Dotterns skola ( alla bakar en sak, dukas upp på ett stort bord å vassego) Grejen är den att igår, vart chokladkakan katastrof??? och idag drömrulltårta istället för gårdagens misslyckande, så även idag, katastrof,,,
Konstaterar bara att d är nåt fel på ugnen??? För dessa har jag gjort så många gånger, så jag ska inte kunna misslyckas 2 ggr på raken?! eller?

Konstaterar också att ica har gott fika dem med...så d blir väl en sväng där innan då... :/

Återstår bara att jag ska "piffas" till lite också, så kanske jag hinner jobba av lite pappersarbete innan vi far :)

Ha en finan dag på Er!
Kramar...

Inga kommentarer: