torsdag 16 juni 2011

Min dag i lite bilder :)

Hahaha,,,denna måste jag bara bjuda på ;)
Kl är alldeles för tidigt, alla sover å jag ska iväg å träffa sjukgymnasten,,,kände själv att jag inte fick upp ögonen hur jag än betedde mig, så jag var bara tvungen att fota det...Alltså riktigt ubertrött...

 Väl hemma i spöregnet, gjorde dottern en kladdkaka å sonen..
Ja, han fixade sin alldeles helt egna bakning själv för första gången...Kokoskakor :)


 Datorn är bra tidsfördriv...
 Liksom städning å tvättstugan...
 Sen var det liiite för mkt energi här hemma så vi klädde på oss, kidsen cyklade å jag tog en promme i raskt tempo en timme...Skönt!
 Sen som så många andra Söderhamnare ikväll, Schools out fick vi äran att rocka loss på :)
Sonen å gudmor...
 Tove Styrke
 Vackert! Petter!


 Lite lek så klart :) Hoppas syskonkärleken finns imorgon då, nu när de fick puckla på varandra ikväll ;)
Åsså blev det jue dags för Mustasch,,,sonen diggade stenhårt, här på farbror T:s axlar :)


Medans andra tyckte d lät förjä*ligt, öronproppar, 2 huvor å tvärslut...Näe hårdrock var nog inte hennes grej,,,än?!


Men nu är kl slagen 00.45, jag är ledig m barnen imorgon tills på em, då jag ska iväg på lite roligheter med jobbet :) Så en promme, det är det enda jag å kidsen har inplanerat oxå en härlig sovmorgon förstås...
Kramar...

Inga kommentarer: