söndag 5 juni 2011

Lediga söndagen...

Idag mina vänner...
tog jag med fina familjen, efter en skön sovmorgon, for t Gävle,,,
Handlade examenskläder å skor t kidsen,,,ja, det var väl den handlingen det ;)
Oliver köpte present t Saga och ja just ja,,,ett nagellack å ett par örhängen till mig...

Tog oss hem t Maria, där d bjöds på fika så jag höll på dog, chokladorgie, bullar, glass, jordgubbar,,,mums...Efter fikat, gick vi t Boulognerparken där kidsen lekte av sig å vi fick chansen att prata lite,,,

Tillbax t Maria å hopp in i bilen,,,hemåt,,,pizzamiddag,,,mys i soffan och nu,,,nu sitter jag bara här å bara är å vet ni,,,det är precis vad min kropp behöver ikväll,,,hahaha...har jobbat hårt ett par dar nu och det känns lite överallt,,,men d är även superskoj, men d märks i kroppen att jag inte stått i ett kök på några månader nu...

Åter till filmens värld innan ett mkt ograciöst svanhopp ner i sängen väntar...

Kramar...

Inga kommentarer: