lördag 11 juni 2011

Intensiva dagar :)

Men gokväll hörrni :)

Jobbat idag, (11 timmar) strålande solsken å varmt ute,,,skulle kunna dra t med en vild gissning å säga att det var liiite varmare inne i köket haha...
Mkt Gäster idag :) samt en buffé för 100 pers...Så idag fanns det att göra mest hela tiden...
Trivs himmelsfint, trots att d sliter rätt bra på min onda rygg å axlar...men men...

Imorgon jobb igen :) Men sen är jag ledig hela veckan å ska mysa m mina vackraste :) Friluftsdag för dottern, skolavslutningar, rehabiliteringsmöte på Caspers (wow, nästan som en gratis PT ;) ) schools out å lite trevligheter m goa vänner här? hemma innan d drar igång, sen torsdag å fredag för att bara vara på, kanske ta m barnen t Marmen å tapetsera klart dass, hehe...Skoj skoj ;)

Sen kör jag jue jobb nästa helg igen,,,men till dess gott folk har jag fått mkt tid m familj å vänner :)

Å vet Ni mer då??? Nu är det bara 17!!! dagar kvar innan jag far på P&L...Himmel! Där kom hjärtattacken igen ;) Som nykär, alldeles pirrig i magen bara jag tänker på´t *L*

Nu har jag nyss badat, ligger i soffan å tänker inte resa på mig förrän jag ska ta mig mot sängen...
Gonatt!

Kramar...

Inga kommentarer: