tisdag 28 juni 2011

Idag är en stressig tisdag!

Hej :)

Trött som en död fågel å stressad som en tok..
Har idag, varit på apoteket, expert, blomaffären, hemköp, macken, thaimat m hem, samt en hel herrans samtal (dock alla trevliga),,,
Ska snart iväg å jobba fram tills mitt i natten,,,skulle behöva packa allt idag, skulle behöva ta hand om kycklingen jag tog upp å tinade igår, behöver vara på jobbet lite tidigare än vad som var sagt, skulle behöva varva ner å vila lite,,,

Men istället toppar vi dagen m magont å mera magont :( Men,,,bara att bita ihop,,,
Det kommer bli superskoj att jobba ikväll, Det kommer bli uberroligt att åka på P&L IMORGON!!! Det vet jag...Men just nu skulle jag behöva bädda ner mig å sova ett X-antal timmar...

Svår ekvation det där ;)

Men nu tänker jag faktiskt ignorera fina solen å sköna värmen, blunda på soffan en kvart å hoppas att d räcker :)

Kramar...

Inga kommentarer: