torsdag 16 juni 2011

Kroppens beteende???

Mkt märkligt...

Tog en långpromme m dottern på sena eftermiddagen å helt plötsligt kändes allt så lätt,,,var bara tvungen att springa lite å tametusan det gick jue finfint,,,så  jag sprang å sprang (joggade) tills jag kände att nu spyr jag...DÅ började jag återigen gå...hahaha...Mkt konstig känsla,,,men nu vet jag att det finns där, springkänslan, om än långt inne ;)

Imorgon, ledig m mina vackraste, sista dagen innan sommarallvaret på jobbet drar igång :) Sonen får kompis hit å jag å dottern ska lite senare ta samma vända igen :)
Bergbacken-Cfl-Resecentrum-Lidl-Hem...En lagom jobbig tur, som vi båda hanterar bara dottern får cykla :)

Men nu har telefonen laddat, så ett samtal till finaste storasyster å sen skutt ner i badet...
Aahh...fint!
Kramar...

Inga kommentarer: