fredag 10 juni 2011

Skaaattepeeengaar! Var är ni???

 2241 har jag fortfarande inte sett skymten av några skattepengar :( Muttrade jag imorse så var d ingenting jämfört med nu...
Gubben fick sina igår å sen dess har jag kollat kontot,,,eehhh 72 gånger?! Eller nåt...

Dagen har iaf varit intensiv men fin, Saga har haft sin tjejfest, urfina kompisar dök in här, totalt 9 st, det käkades hembakad pizza, kladdkaka, bål å massa ostkrokar, godis etc. film hade hyrts å tv-spel (dance wii) hanns också med...
Varm i mammahjärtat när jag ser mina bara sådär lyckliga och omgivna av toppengoa kompisar...

Imorgon, jobb hela dan lång, vanligt jobb samt buffé för ca 90 st gäster på kvällen,,,ska dock bara förbereda å göra allt klart, sen lämnar jag över t annan duktig personal :)

Kramar...

Inga kommentarer: