tisdag 31 maj 2011

Över å ut!!!

Gokväller på Er...

Har jobbat, ätit middag, stoppat barn på tvagning i badkaret, gått igenom papper t jobbet, papper t hemmet, myst m barn, plockat kläder å saker,,,well så har väl min dag varit :)

Tagit emot varor på jobbet idag å fy å oj,,,hahaha...nu börjar ryggen värka, fötterna kokar och benen känns dubbelt så stor,,,men attans vad snabba vi var,,,Fick även besök av en person som ska jobba m oss i sommar,,,blev ärligt riktigt glad när hon spontandroppade in :) Mkt uppskattat besök!

Imorgon återigen jobb :) Åsså måste jag ta mig t Stugsund för att lämna in sista lönerapporten därirån...
Sen kompisar t sonen m hem, fotbollsträning,,,men vet Ni,,jag tror att gubben i huset får ta den så stannar jag och Saga hemma å hänger istället...

Nu måste jag leta sängen,,,det här går jue inte ;)

Gonatt å Kramar...

Inga kommentarer: