onsdag 4 maj 2011

Kärlek är himmelriket :)

Gokväll...

Frysen så även idag,,,imorgon BLIR det långkalsonger a la tjejstuk på jobbet...Ingen tvekan ;)
Har suttit ett tag å funderat huruvida om d är värt promenaden t badkaret här hemma,,,säkert 8 meter,men jag måste få av mig kläderna oxå *mkt jobbigt* men ja,,,ett varmt skönt bad får avsluta en bra jobbdag,,,en matlagning på direkten när jag kom hem,,,en handling på lindex å ica m dottern efter middagen å sen kvaltietstid m mina fina...

Vet ni, en kollega på jobbet som har vuxna barn sa idag till mig,,,att komma hem till en hall full m leriga skor är ngt hon kan sakna,,,så sant,,,inget jag inte visste,,,men rätt tänkvärt å braigt att bli påmind om, när livet snurrar iväg...
Så,,, ta vara på dem du älskar,,,finns där och var med där,,,I slutändan är det dem som betyder allt!

Nu mot badrummet ;)
Kramar...

Inga kommentarer: