onsdag 25 maj 2011

Onsdagar är mammataxidagar ;)

Goddagens :)

Slutade efter lunch idag,,,for hem,,,tvättstugan 13,,,sorterade,,,bar,,,startade,,,gick hem till mina måsten,,,gubben ringer,,,slutar tidigt idag,,,och där ngnstans släppte jag allt...
Tvärsomnade över en timme på soffan,,,välbehövligt! Skönt! Underbart!

Så kära sambon har sprungit i tvättstugan istället medans jag sov :)

Nu har jag precis lagat middag,,,smort två formar som d ska bakas i till kvällen,,,för nu ska jag ha den här härliga träningsekvationen,,,förstå mig rätt,,,superglad att mina barn vill hålla på m ngn sorts träning,,,men,,,
Saga ska vara på Hällåsen 17.00,,,skjutsa henne,,,hämta sonen vars fotbollsträning börjar 17.30 i Borg,,,tillbax för att hämta Saga som är klar strax efter 18.00,,,åter mot Borg där sonen är klar 19.00,,,
Som sagt,,,toppenskoj att sitta å åka emellan är det ju inte,,,men på detta viset kan båda barnen göra det de vill :)

Så ikväll när jag åter är inom hemmets väggar,,,tänkte jag baka lite,,,då jag gör min sista dag på skolan imorgon :( Stor sorg i hjärtat där, har verkligen varit helt underbart att jobba där,,,störtgoa barn,,,härlig personal,,, Tomt!!!  Men jag har jue nya kuliga grejer att se fram emot :) Men ibland är d svårare att släppa taget,,,ibland lite lättare...

Nu måste jag fara,,,Åter snart igen :)
Kramar...

Inga kommentarer: