tisdag 10 maj 2011

Solen gav mig en energiboost :)

Min helg...

Tacos,,,mkt obligatoriskt på helgen ;)Emellanåt iaf...

Tittat på den tragiska rivningen av Norrberget :/
Marmen,,,sonen,,,

Dottern m kompis målar dassattiraljerna vita :)


Gubben tar en paus vid friggen,,,fejsbookar lite kanske?!

En mkt vinterblek jag,,,sopar å krattar,,,i väntan på att färgen jag målat inne på dass ska torka,,,innan tapetsering,,,

Lyckad metning på bryggan,,,miniaborren Filadelphia,,,åter på tillväxt ;)

Nattlig promme m mamsen t branden på Tallvägen...

Dagen efter,,,en ngt minskad eld...

Har denna vecka jobbat,,,bränt hela nacken av den härliga solen :/ ,,,lämnat in papper på Fk,,,skrivit anställningsavtal t sommarens jobb,,,pratat m finfina vänner,,,varit på utvecklingssamtal m dottern,,,varit på Öppet Hus på sonens skola,,,solat lite på altanen,,,strykit å tvättat en massa,,,rensat blommor,,,beställt lite kläder på nätet,,,jobbat lite m sommarmenyns recept,,,

Och än är d bara tisdagkväll :)

Imorgon,,,jobb,,,utflykt,,,mkt trevlig dag (tror jag)


Men nu mina fina,,,filmdags,,,mys,,,andningspaus...

Kramar...




Inga kommentarer: