fredag 20 maj 2011

Friday I´m in love...

Goddagens :)

Denna vecka har jag fått äran att "vara sjuk",,,innebar att när jag igår åkte från Herr Doktor,,,så åkte jag hem med käkledsinflammation,,,fortsatt skulderbladsinflammation (2 månader nu) samt bältros,,,
remiss t sjukgymnast blev medicinen,,,bältrosen smittar inte och läker ut inom ett par veckor av sig själv...
Men vad skönt då?! För d kliar inte nå ;)

Dagen har bjudit mig en åktur bortanför Ellne,,,en superbraig promenad som slutade vid Askesta båthamn? Vet ej om den heter så??? En gång i tiden la vi alltid i båten där....Hur som, skönt var det :)

Kvällen t ära blire utgång m goa tjejer,,,innan tacomys m familjen och nu väntar jag på att ngn? ska sätta igång lite kaffe,,,ta mig en kopp och smidigt glida ner i solstolen en stund...

Ha en fin fredag!
Kramar...

Inga kommentarer: