söndag 15 maj 2011

Drömmar...


Hej på Er...
Så här slutade kvällen för vissa igår ;) Sömnen vann över "spänningen" i Schlagern...
 Också måste jag bara visa Er det omtalade kyl å frysinsättandet,,,som jag fortfarande är rätt arg på,,,å det är fortfarande detta stuk på det hela :/



 Härlig dag ute vid havet,,,bjöd mitt underbara jobb mig på,,,ok,,,jag var inte där för utsiktens skull,,,men självklart passar man på att njuta av allt d vackra,,,när man ändå är där :)



 Lite filmtittande har hunnits med,,,så även en hel del lyckad å mindre lyckad bakning?!
 Men även om min vecka har varit fin på alla sätt å vis,,,kan man ju känna ett sug efter ngt,,,just nu,,,skriker min kropp,,,mitt sinne,,,mitt hjärta efter detta,,,
En glas vin m finaste kompisen i väntan på...
 Att ett plan ska lyfta å ta oss ngnstans...
 Som gärna har en utsikt och värme liknande denna...
 Just för tillfället vet jag att varken tid lr pengar låter mig dra iväg,,,men Ni vet,,,jag skulle vara lika glad för en sån här kväll,,stor härlig puss av bästa systern,,,finfina vänner som inte syns här,,,festligheter,,,drinkar,,,
bara tokigheter...
Det är faktiskt vad jag vill ha,,,men,,,
nu är det söndag,,,ladda för jobb imorgon,,,städa inne,,,en lång promme å well,,,tjaa,,,det är väl inte helt galet det heller,,,men inte bräcker det finaste männsikorna, solen, ölen inte...
Men jag får la hålla till godo ;)
Kramar...

Inga kommentarer: