onsdag 18 maj 2011

Morgonkaffet är uppdrucket...

Hej på Er!
Solen skiner fint idag,,,även om d inte är mer än 11 grader varmt i skuggan...
Idag så står jobb på schemat,,,

,,,men även en stor dag i sonens liv ;) Ikväll ska vi nämligen befinna oss i Borg för hans första fotbollsträning,,,han är så himla taggad och lycklig så jag vet inte vad?!
Ett nyfunnet intresse från hans sida,,,så jag föreslog att vi testar å ser å jag tror mitt barn skulle "dö" av lycka när vi anmälde honom, hahaha...

Gubben är återigen borta hela dan å kvällen,,,så jag kör på det ensamstående viset igen ;) Det går d med,,,men när båda barnen har träning samtidigt på helt olika ställen är d svårt att vara ensam,,,Imponerad över hur alla "riktiga" ensamstående löser allt vecka in å vecka ut??!

Men nu har jag fått i mig mitt morgonkaffe å det är dags att jag tar tag i denna dag,,,om det ska bli ngt bra av den :)

Ha en fin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: