onsdag 25 maj 2011

Bakverk :)

Gokväll...
När Maria är här, hamnar hon på ngt konstigt vis alltid här! Diskar efter maten ;)
Väl hos Maria, hoppade hon in i duschen å tråkigt fick jag,,,så jag tänkte knäppa en bra bild på den uberfantastisktfina klänningen,,,hahaha...miner, grimaser...me love camera?! NOT!


 Den är iaf inte prickig som man kan tro, utan full m vita hjärtan...Ren kärlek ;)

Sonen hade i helgen två kompiskalas,,,bilder innan han ska iväg på d första :) Backslick som farbror hårdrocksTomas skulle det minsann oxå vara ;)
 Cruisingen var vi också ner på,,,cyklade allihopa,,,dottern drog dock iväg m kompisar :)

 Och som jag skrev i tidigare inlägg,,,så är det min sista arbetsdag imorgon som fritidsfröken :/
Så imorgon,,,tänker jag bjuda mina kära arbetskamrater på detta...Gissa om jag har bakat som f*n här hemma ikväll ;)
Chokladtårta m minttryffel och hallon...

 Vanlig, hederlig jättesmarrig toscakaka...

Men nu av ngn konstig anledning är klockan återigen alldeles för mkt,,,
så jag nöjer mig så här ikväll då...
Gonatt alla vackra!
Kramar...


Inga kommentarer: